Cara Tukar Perpuluhan Kepada Pecahan

The Best Cara Tukar Perpuluhan Kepada Pecahan References. Kurangkan pecahan dengan membahagi pembilang dan penyebu… see more Tulis pecahan perpuluhan sebagai pecahan digit di sebelah kanan tempoh perpuluhan (pembilang) dan daya 10 (penyebut).

Pecahan Kepada Perpuluhan Tahun 5
Pecahan Kepada Perpuluhan Tahun 5 from ohlappetlah.blogspot.com

#cikgusaffuan #cikgootube #matematik #pecahan #perpuluhanmenukar perpuluhan kepada pecahan melibatkan jawapan pecahan yang tak boleh dipermudahkan.join. Cara menukar perpuluhan ke pecahan tahap penukaran. Tulis pecahan perpuluhan sebagai pecahan digit di sebelah kanan tempoh perpuluhan (pembilang) dan daya 10 (penyebut).

Kurangkan Pecahan Dengan Membahagi Pembilang Dan Penyebu… See More


Cari pembahagi biasa (gcd) pembilang dan penyebut yang paling hebat. Tulis pecahan perpuluhan sebagai pecahan digit di sebelah kanan tempoh perpuluhan (pembilang) dan daya 10 (penyebut). Menukar perpuluhan penamatan kepada pecahan.

#Cikgusaffuan #Cikgootube #Matematik #Pecahan #Perpuluhanmenukar Perpuluhan Kepada Pecahan Melibatkan Jawapan Pecahan Yang Tak Boleh Dipermudahkan.join.


Untuk menukarkan pecahan kepada perpuluhan, masukkan pengangka, penyebut, bahagian integer pecahan dan tanda negatif di bahagian integer pecahan, jika perlu. Cara menukar perpuluhan ke pecahan tahap penukaran.

Belum ada Komentar untuk "Cara Tukar Perpuluhan Kepada Pecahan"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel